N-VA Waasmunster stelt voltallige kieslijst voor

Op 26 juni 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen 2018

De ploeg waarmee N-VA Waasmunster op 14 oktober naar de kiezer trekt is volledig. De Waasmunsterse N-VA-leden gaven dinsdagavond unaniem hun goedkeuring. “We trekken naar de verkiezingen met een diverse sterke ploeg met enerzijds ervaren rotten en anderzijds gedreven nieuwkomers”, zegt lijsttrekker en kandidaat burgemeester Tom Baert. Baert stelde met trots 10 vrouwen en 11 mannen voor. Na hem volgt Petra Verstappen, huidig schepen voor onderwijs, jeugd, gezin, sport, ontwikkelingssamenwerking en internationale betrekkingen. Op plaats drie staat Werner De Nijs, huidig schepen voor cultuur, toerisme, middenstand, tewerkstelling en feestelijkheden.

Verder op de lijst volgen lokaal bankkantoorhoudster en gemeenteraadslid Regina Lenaers (4),  ondernemer Paul Maes (5) en kabinetsadviseur van Bart De Wever en OCMW-raadslid Ellen Van Orshaegen (6). Op plaats 7 staat ondernemer Olivier Van den Nieuwenhuysen, gevolgd door apotheekassistente Nathalie De Nijs (8), zaakvoerder Bart De Munck (9) en bediende Catherine Verlinden (10).

Lijstduwer is paramedisch medewerker en voorzitter van de gemeenteraad Eleni Fakiola met voor haar ballonvaarder en gepensioneerd ondernemer Gerrit D’hooge op plaats 20 en lokaal horeca-onderneemster Vera Palms op plaats 19.

“Dit is een gemotiveerde ploeg met zeer geëngageerde kandidaten waarmee we voluit voor veilig thuis in een welvarend Waasmunster kunnen gaan. We zijn een hecht team dat de voorbije jaren voor heel wat verandering heeft kunnen zorgen in Waasmunster”, besluit Tom Baert.

De volledige lijst: 1. Tom Baert (45) 2. Petra Verstappen (44), 3. Werner De Nijs (63), 4. Regina Lenaers (55), 5. Paul Maes (62), 6. Ellen Van Orshaegen (45), 7. Olivier Van den Nieuwenhuysen (39), 8.
Nathalie De Nijs (41), 9. Bart De Munck (34), 10. Catherine Verlinden (58), 11. Bruno Pletinck (38), 12. Guy Brondeel (55), 13. Tom Van Bogaert (31), 14. Anoesjka Van de Velde (25), 15. Vincent Robyn (38), 16. Rita De Jonge (69), 17. Sheryl Van De Velde (38), 18. Rudy Montigny (69), 19. Vera Palms (48), 20. Gerrit D’hooge (68), 21. Eleni Fakiola (55).