De beste wensen voor een schitterend 2015!

Op 31 december 2014

Beste inwoners van Waasmunster,

2014 was op politiek vlak een intensief maar uitermate boeiend jaar dat voorbij is gevlogen. Het zal ook de geschiedenis ingaan als een historisch jaar. Voor de allereerste keer bestuurt N-VA immers mee, niet alleen op Vlaams maar ook op federaal niveau.

Met het jaareinde in het vooruitzicht wil ik u en uw familie in naam van N-VA Waasmunster alvast een sfeervolle Kerstperiode toewensen en een prettig eindejaar. En moge het nieuwe jaar al uw wensen vervullen: een goede gezondheid en mooie dagen vol warmte, vriendschap en geluk.

Voor N-VA Waasmunster kan 2014 alvast niet meer stuk. N-VA behaalde in Waasmunster met haar plaatselijke kandidaat Ellen Van Orshaegen een prachtig resultaat bij de verkiezingen van 25 mei. Ellen was 3de opvolger voor het Vlaams parlement en kreeg maar liefst 4897 voorkeurstemmen. Ellen werd ondertussen door de Vlaamse regering ook aangesteld als bestuurder in de raad van beheer van de VRT.

Ook in de Vlaamse en de federale regering heeft N-VA haar verantwoordelijkheid opgenomen. Tijdens de regeringsonderhandelingen heeft N-VA hard gewerkt om de beloftes die tijdens de verkiezingscampagne gemaakt werden zo goed mogelijk waar te maken. N-VA wil immers het vertrouwen van de kiezers niet beschamen. Er werden de voorbije maanden dan ook sterke keuzes gemaakt die onze toekomst en die van onze kinderen en kleinkinderen veilig moeten stellen.  Sterke keuzes zijn niet altijd makkelijke keuzes. De intense gebeurtenissen tijdens de betoging in Brussel hebben dat duidelijk aangetoond. Maar samen met de coalitiepartners zijn we overtuigd van de noodzakelijkheid van deze keuzes omdat we weten dat we alleen hierdoor terug voldoende slagkracht zullen krijgen.

Op lokaal vlak werken we met onze bestuursploeg naarstig verder om onze engagementen naar de inwoners van Waasmunster na te komen. In dit huis-aan-huis-blad komt u dan ook heel wat meer te weten over de lopende projecten.

Blijft u graag doorlopend geïnformeerd? Dan kan u altijd terecht op de website van onze plaatselijke afdeling (waasmunster.n-va.be) of kan u N-VA Waasmunster volgen op Facebook.

Alle leden zijn ook steeds van harte welkom op onze ledenvergaderingen. Wordt u graag lid van de grootste partij van Vlaanderen? Sluit u dan aan via www.n-va.be of contacteer één van onze bestuursleden.

Wij klinken alvast op het nieuwe jaar en praten graag persoonlijk met u bij op onze jaarlijkse Nieuwjaarsreceptie op vrijdag 16 januari 2015, vanaf 19.00 uur, in het POC Waasmunster.

Hopelijk tot dan!

Annick De Clercq