Onze top 3 en lijstduwer - Gemeenteraadsverkiezingen 2018

Op 23 maart 2018, over deze onderwerpen: Verkiezingen

Tom Baert lijsttrekker voor N-VA Waasmunster

De N-VA-afdeling Waasmunster heeft haar top 3 en lijstduwer voor de gemeenteraadsverkiezingen van 14 oktober voorgesteld. De 45-jarige Tom Baert zal de lijst trekken. Met zetelende schepenen Petra Verstappen (44) en Werner De Nijs (62) op twee en drie en zetelend voorzitter van de gemeenteraad Eleni Fakiola (55) als lijstduwer zijn de belangrijkste plaatsen op de lijst voor N-VA Waasmunster ingevuld.

“Ik ben ervan overtuigd dat we met deze ploeg voluit voor veilig thuis in een welvarend Waasmunster kunnen gaan”, zegt afdelingsvoorzitter Regina Lenaers. “We zijn een hecht team dat de voorbije jaren voor heel wat verandering heeft kunnen zorgen in Waasmunster. Onze kandidaat-burgemeester Tom Baert is geboren en getogen in Waasmunster en kent de gemeente door en door. Hij heeft als OCMW-voorzitter en schepen voor sociale zaken, welzijn en senioren duidelijk bewezen wat hij kan. Ook zetelende schepenen Petra Verstappen en Werner De Nijs en onze voorzitter van de gemeenteraad Eleni Fakiola zijn echte sterkmakers. Met hen wil de N-VA verder gaan op de ingeslane weg. Dat betekent dat we ons volop zullen inzetten om ons mooie groene Waasmunster te beschermen, het sociale weefsel te versterken, in te zetten op veiligheid en een toekomstperspectief te bieden aan jong en oud.”

Kandidaten N-VA Waasmunster:

Nummer 1: Tom Baert, 45 jaar, gehuwd en vader van 2 kinderen. Tom is hoofd van de sociale dienst van AZ Nikolaas, OCMW-voorzitter en schepen voor sociale zaken, welzijn en senioren.

Nummer 2: Petra Verstappen, 44 jaar, gehuwd en moeder van 2 kinderen. Petra was actief als freelance ondertitelaar en eindredacteur en is schepen voor onderwijs, jeugd, gezin, sport, ontwikkelingssamenwerking en internationale betrekkingen.

Nummer 3: Werner De Nijs, 62 jaar, gehuwd en vader van 2 kinderen. Werner De Nijs is veiligheidscoördinator van AZ Nikolaas en schepen voor cultuur, toerisme, middenstand, tewerkstelling en feestelijkheden.

Lijstduwer: Eleni Fakiola, 55 jaar, gehuwd en moeder van 1 dochter. Eleni Fakiola is paramedisch medewerker en  voorzitter van de gemeenteraad.